S'estan mostrant 176 resultats
- Medi social i història, Tecnologia, ciĆØncia i economia, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia, Arts visuals, Audiovisual, Pensament, CiĆØncia, recerca i tecnologia, Consum, Tecnologia i digitalització
Visita immersiva a la TĆØrmica. Protagonistes dels canvis
- Medi social i història, Cultura i expressió artĆstica, Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Arts visuals, Pensament, Interculturalitat crĆtica
PETJADES COLONIALS (+12 anys) Imatge, memòria i poder
- Medi social i història, Cultura i expressió artĆstica, Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Arts visuals, Pensament, Interculturalitat crĆtica
PETJADES COLONIALS (-12 anys) Imatge, memòria i poder
- Medi social i història, Cultura i expressió artĆstica, Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Arts visuals, Pensament, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
ALLĆ QUE ĆS CAPAĆ L’AMOR (+12 anys) Imatge, cos i identitat
- Medi social i història, Cultura i expressió artĆstica, Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Arts visuals, Pensament, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
ALLĆ QUE ĆS CAPAĆ L’AMOR (-12 anys) Imatge, cos i identitat
- Medi social i història, Tecnologia, ciĆØncia i economia, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia, Història, Patrimoni, Arts visuals, Audiovisual, Pensament, CiĆØncia, recerca i tecnologia, Consum, Tecnologia i digitalització
Visita immersiva a la TĆØrmica. Lāenergia: el gran repte del present
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Taller prĆ ctic GRID: l’economia circular a les nostres mans (ESO i Postobligatòria)
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Destapa la TĆØrmica: LA DENSITAT: UNA CONSTANT PER A CADA SUBSTĆNCIA?
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Densitat, una constant
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Lāaigua com a combustible: de lāelectròlisi al cotxe dāhidrogen
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Destapa la TĆØrmica: la densitat, del sol a la quĆmica
- Salut i hĆ bits saludables, Esport
Afis PediĆ tric
- Salut i hĆ bits saludables, Esport
Escalada al rocòdrom de l’AEG
- Salut i hĆ bits saludables, Esport
Curs de natació escolar (2n PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Taller d’Emocions (a partir de 3ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Taller de narrativa (a partir de 5ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts EscĆØniques
Taller de creativitat (de 5ĆØ PRI a 1r ESO)
- Cultura i expressió artĆstica, MĆŗsica
Audició de l’Orquestra de Cambra de Granollers i visita al Teatre Auditori
- Cultura i expressió artĆstica, MĆŗsica
Música per als més petits (bressol i infantil)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Volum i textures – Antoni Cumella (1913-1985) (1r i 2n PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Expressem records. LluĆs EstopiƱan (1958) (a partir de 5ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Taller de còmic. Josep Escobar (1908-1994) (3r i 4t PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Sacs pintats. Magda Bolumar (1936) (3r i 4t PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Fem un disseny. Amador Garrell i Soto (1916-2000) (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Pintar Poesia. Perejaume (1957) (de 3r a 6ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Taller d’Art en anglĆØs
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Impressions de colors. Vicent Albarranch (1898-1940) (3r i 4t PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Crear volums. Aurèlia Muñoz (1926-2011) (de 3r a 6è PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Mirant Jordi Benito. Energia, Ciencia Música i Història (de 3r a 6è PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Expressar amb textures. Antoni Cumella (1913-1985)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Transformador del temps. Manel Batlle (1948-2012) (de 3r a 6ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Emocions pintades. Paco Merino (1948-2000) (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Cases decorades. Manuel Joaquim Raspall (1877-1937) (1r i 2n PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
A de TĆ pies – Antoni TĆ pies (1923-2012) (3r i 4t PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Pintem amb imaginació. Joan Miró (d’I5 a 2n PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Juguem a construir. MoisĆØs VillĆØlia (1928-1994) (I3 i I4)
- Cultura i expressió artĆstica, Arts visuals
Dibuixa’m! Diferents maneres de fer un retrat (d’I5 a 2n PRI)
- Tecnologia, ciència i economia, Tecnologia i digitalització
Univers Internet. Taller El futur d’Internet
- Tecnologia, ciència i economia, Tecnologia i digitalització
Univers Internet. Taller Els dilemes de la privacitat
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Zona groga
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Joves de ficció (1r i 2n ESO)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
BAT. La lluita. Idem x Idem. Identitat i sexualitat
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
BAT. La lluita. El sentit de la guerra
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
BAT. El quĆØ dius i no dius. Emigrant de la mĆ de Shaun Tan
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Jugant amb la poesia (4t PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Anatomia d’un Ć lbum ilĀ·lustrat (6ĆØ PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
De Matilda a Harry Potter. Personatges que fan història (5è PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Animalons. Històries d’animals molt filosòfics! (1r PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Te de llĆ grimes. Converses literĆ ries (1r i 2n PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
La perruqueria de la Caputxeta. Lectura de la imatge (2n PRI)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
No miris sota el llit. Contes per parlar de la por (I-5)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Primeres passes a la biblioteca (I-3)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Edifici de les històries: personatges d’Ć lbums clĆ ssics (I-4)
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Taller de Rap en anglĆØs
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Xerrades en anglĆØs
- Cultura i expressió artĆstica, Lectura, informació i coneixement
Contes en anglĆØs
- Tecnologia, ciència i economia, Tecnologia i digitalització
Hora del CODI (a partir 4t PRI)
- Tecnologia, ciència i economia, Tecnologia i digitalització
Introducció a la impressió 3D (a partir 4t PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Pau i noviolĆØncia, Drets humans
Taller Share (a partir de 3r ESO)
- Tecnologia, ciència i economia, Tecnologia i digitalització
El costat fosc d’Internet
- Tecnologia, ciència i economia, Consum, Promoció econòmica
Qui mou els meus diners?
- Salut i hà bits saludables, Participació democrà tica i ciutadania
AprĆØn, participa i dona sang (a partir de primĆ ria)
- Tecnologia, ciència i economia, Salut i hà bits saludables, Tecnologia i digitalització, Addiccions, Benestar emocional i salut mental
La vida a travĆ©s d’una pantalla. Claus per un Ćŗs segur i respectuós (4t ESO)
- Tecnologia, ciència i economia, Salut i hà bits saludables, Tecnologia i digitalització, Addiccions, Benestar emocional i salut mental
On estĆ el lĆmit? Reflexions al voltant de la privacitat a les xarxes (2n ESO)
- Salut i hà bits saludables, Tecnologia i digitalització, Addiccions, Benestar emocional i salut mental
Navegant per les xarxes. Orientacions per un Ćŗs responsable (1r ESO)
- Tecnologia, ciència i economia, Salut i hà bits saludables, Tecnologia i digitalització, Addiccions, Benestar emocional i salut mental
Mals rotllos a les xarxes. Gestionant els conflictes en l’entorn digital (3r ESO)
- Salut i hà bits saludables, Tecnologia i digitalització, Addiccions
Pròxima parada, les pantalles. Orientacions per als primers usos de les pantalles. (5è i 6è PRI)
- Tecnologia, ciència i economia, Salut i hà bits saludables, Tecnologia i digitalització, Addiccions
EstĆ s empantallat? (6ĆØ PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Canviant el discurs: La salut mental sense estigma (a partir 2n ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Gestió del temps saludable (+16 anys)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
EstrĆØs i ansietat (+16 anys)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Autoestima, autoconcepte i autoimatge (+16 anys)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
QuĆØ entenem per benestar emocional? (+16 anys)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
L’autoestima: el millor company de viatge (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Autoconeixement: QuĆØ hi ha dins de la meva motxilla? (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
QuĆØ entenem per benestar emocional? (+16 anys)
- Salut i hà bits saludables, Convivència i gestió positiva dels conflictes, Benestar emocional i salut mental
Assertivitat per a joves (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Compto amb mi 3 (Gestió emocional) (3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Regulació emocional (5è i 6è PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Optimisme (de 4t a 6ĆØ PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Empatia (de 3r a 6ĆØ PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
ConsciĆØncia emocional (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Autoestima (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Salut i hà bits saludables, Convivència i gestió positiva dels conflictes, Benestar emocional i salut mental
Assertivitat per a infants (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació, Benestar emocional i salut mental
AlimentaMENT (a partir 2n ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Benestar emocional i salut mental
Tinc un cos i l’estimo! (1r i 3r ESO)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació
Taller “cuina sense pares” (de 2n a 4t ESO)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació
Mites alimentaris i dietes miraculoses (a partir 3r ESO)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació
Sucres no, grĆ cies! (1r i 2n ESO)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació
La importĆ ncia d’un bon esmorzar (de 6ĆØ PRI a 2n ESO)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació
Begudes energètiques: són necessà ries? (1r i 2n ESO)
- Salut i hà bits saludables, Alimentació
Descobrim l’alimentació saludable (1r i 2n PRI)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
Taller de negociació en les relacions de parella (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
“No” Ć©s “No”. Situacions de pressió amb les relacions de parella (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
Les infeccions de transmissió sexual (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
Cercles concĆØntrics: mites sobre l’amor romĆ ntic (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
AdolescĆØncia, identitats i diversitat sexual (a partir 3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
Exposició Sex o no sex (3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
I tu, quĆØ en penses? Mites sobre la sexualitat? (3r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
Gaudir sense riscos (3r i 4t ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat, Higiene
Equitat menstrual (1r ESO)
- Salut i hĆ bits saludables, Sexualitat
Sexualitat: QuĆØ en vull saber? (6ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Itinerari geològic per Granollers (Geologia urbana)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Història de la Terra
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Determinació de roques i minerals (1r i 2n ESO)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
La comarca. Interpretació del paisatge (3r i 4t PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
La vida dins d’un formiguer
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Ratpenats
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Els petits mamĆfers (a partir de 5ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
El Joc del Contrafoc
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Vida microscòpica (de 5è PRI a 2n ESO)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Artròpodes vius (a partir 3r PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Papallones (a partir de 5ĆØ)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Flors, fruits i llavors (de 3r a 6ĆØ)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Aprenents d’investigadors (1r i 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Tortugues (d’I3 a 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Planter de varietats locals per l’hort de l’escola (d’I5 a 6ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
MamĆfers de la comarca (d’I3 a 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Investiguem artròpodes amb lupa binocular (5è i 6è PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Espais verds i entorn natural
Papallones, marietes i altres animalons (d’I3 a 4t PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Taller de compostatge (a partir 3r PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Taller bossa oberta (a partir 5ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Taller “Fem sabó” (a partir de 5ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Són molt especials (a partir de 5è PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
La història de la senyora brossa (a partir de 3r PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
El joc de la compra (a partir 5ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
No m’emboliquis (de 3r a 6ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
L’esmorzar aluminitzat (3r i 4t PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Inventem amb les deixalles (1r i 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
El joc de la brossa (3r i 4t PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
El camĆ dels residus (1r i 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Cada cosa al seu lloc (1r i 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
Art amb residus
- Medi natural i sostenibilitat, Residus i economia circular
La història del drac de quatre colors (a partir de 0 anys)
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
Bioindicadors a l’aula
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
Les llĆŗdrigues ens mostren com estĆ el riu
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
L’estat ecològic dels rius i els Ćndexs biòtics
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
Aigua de barri, un projecte de CiĆØncia Ciutadana
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
El joc de l’aiguòmetre (a partir 3r PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
BĆØsties i bestioles de riu (1r i 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
Aqualogia
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
El riu a l’escola (I4 i I5)
- Medi natural i sostenibilitat, Ćs eficient de lāaigua i lāenergia
Conte del riu per als mĆ©s petits de l’escola (I3)
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Investiguem el canvi climĆ tic (a partir de 5ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
L’estació meteorològica (a partir 3r PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Planetari 3-MĆ©s enllĆ de la Terra: l’espai ens posa a lloc
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Planetari 2- La Terra: la nostra nau que vola per l’espai (de 2n a 6ĆØ PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Planetari 1- El cel: la gran finestra de la Terra (d’I3 a 2n PRI)
- Medi natural i sostenibilitat, CiĆØncia, recerca i tecnologia
Planetari 0- El cel de dia i de nit: un llibre ple de contes (Escola Bressol)
- Orientació professional i acadèmica, Formació i orientació acadèmica
Tu ets, tu pots ser – Taller d’autoconeixement
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Dones històriques rellevants (dies internacionals a l’aula)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Diem no al bullying LGBTIfòbic
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Només sà és sà (a partir de 3r ESO)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Amor romĆ ntic (a partir 3r ESO)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Deconstruint el gĆØnere (1r i 2n ESO)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
STOP LGTBIfòbia (de 3r a 6è PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Cua de sirena (3r i 4t PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Nen o nena? (de 3r a 6ĆØ PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
PrĆnceps i princeses (fins 2n PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+
Les famĆlies (fins 2n PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Història
Activitat inclosa en la programació de Granollers Vila Oberta a la Pau (2n BAT)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Producció i consum local
La cigala i la formiga van a comprar (3r i 4t PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, ConvivĆØncia i gestió positiva dels conflictes, Benestar emocional i salut mental
OH!, la joguina no juga
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, ConvivĆØncia i gestió positiva dels conflictes
Cinema, memòria, pau i drets humans
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, ConvivĆØncia i gestió positiva dels conflictes
Jornades Inclusives i Singulars (1r i 2n ESO)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Coeducació: igualtat de gĆØnere i drets LGTBI+, Interculturalitat crĆtica, Pau i noviolĆØncia, ConvivĆØncia i gestió positiva dels conflictes, Sexualitat
Teixint Xarxes, una proposta d’educació per la pau (4t ESO)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Interculturalitat crĆtica, Pau i noviolĆØncia, ConvivĆØncia i gestió positiva dels conflictes
Junts fem barri. L’entrevista com a eina per treballar la memòria del barri (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Medi social i història, Patrimoni
L’Arxiu, reforƧ documental en els treballs dels alumnes
- Medi social i història, Patrimoni
Fem recerca i documentació
- Medi social i història, Patrimoni
La Porxada (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Medi social i història, Patrimoni
Pere Perafita, mestre picapedrer
- Medi social i història, Història
Un poblat NeolĆtic (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Medi social i història, Història
Fem la lĆnia del temps (4t PRI)
- Medi social i història, Història
El mercat, pesos i mesures (5ĆØ i 6ĆØ PRI)
- Medi social i història, Història
El Govern de la vila medieval (3r PRI)
- Igualtat, convivĆØncia i justĆcia global, Pau i noviolĆØncia, ConvivĆØncia i gestió positiva dels conflictes
MarĆa y yo