Compto amb mi 3 (Gestió emocional) (3r ESO)
Descripció
En el taller es fa una breu revisió de les emocions, relació d'aquestes amb els pensaments automàtics i explicació de què són les distorsions cognitives. Per últim, es parla sobre el concepte d'ansietat i es practiquen tècniques per gestionar-la.
Competències clau
Competència personal, social i d'aprendre a aprendre
Objectius
Objectius principals:
Promoure la reflexió sobre el propi benestar emocional.
Donar eines per gestionar l'estrès i l'ansietat
Objectius específics:
Prendre consciència dels pensaments automàtics i les distorsions cognitives.
Explicar recursos i serveis de benestar emocional
Organitzat per: Referent de Benestar Emocional Comunitari (RBEC). Equip Territorial d'Atenció Pediàtrica del Vallès Oriental Central
Salut i hàbits saludables
Benestar emocional i salut mental
Dirigit a: Alumnat
Obert a grups de fora de Granollers: Sí
Selecciona quants grups faran l’activitat
Calendari de l'activitat: De setembre a juny
Franja horària: Matins laborables
Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula
On es desenvolupa: Dins l'aula
Durada: 1 hora
Participants per grup: Grup classe
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.