

Descripció
Sessió de dues hores de durada adreçada a professorat de centres educatius de Granollers. Es farà una introducció per entendre els usos dels infants i adolescents de les pantalles, així com els propis com a persones adultes. Es treballaran els factors de risc i de protecció que poden fomentar o no una relació problemàtica amb les pantalles.
Es remarcaran les funcions educatives que té el centre educatiu, tot oferint eines per detectar i gestionar possibles casos problemàtics.
Sessió dinàmica que facilitarà poder compartir inquietuds professionals i personals oferint recursos de suport individual quan sigui necessari.
Competències clau
Competència personal, social i d'aprendre a aprendre, Competència digital (CD)
Objectius
Oferir informació bàsica sobre les pantalles i les TRIC (tecnologies de la relació, informació i comunicació): efectes, riscos, possibles conseqüències...
Reflexionar al voltant del paper que juguen les pantalles en la infància i l'adolescència (funcions i possibles riscos).
Remarcar les funcions educatives que té el centre educatiu en relació als usos de pantalles.
Oferir pautes per detectar usos problemàtics de pantalles entre l’alumnat.
Oferir recursos per poder gestionar les problemàtiques que sorgeixin entorn les tecnologies.
Organitzat per: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers
Tecnologia, ciència i economia, Salut i hàbits saludables
Tecnologia i digitalització, Benestar emocional i salut mental
Dirigit a: Professorat/docents
Obert a grups de fora de Granollers: No
Selecciona quants grups faran l’activitat
Calendari de l'activitat: De setembre a juny
Franja horària: Matins laborables, Tardes laborables
Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula
On es desenvolupa: Dins l'aula
Durada: 2 hores
Participants per grup: Grup prèviament configurat per qui organitzi l'activitat
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.