
Descripció
Sessió d’una hora dirigida a reflexionar al voltant de les aplicacions de caire relacional i d’oci que utilitzen els adolescents i joves a l’entorn digital. Es parlarà, especialment, de la comunicació a través de les xarxes socials i dels conflictes que se'n poden derivar.
Competències clau
Competència personal, social i d'aprendre a aprendre, Competència digital (CD)
Objectius
Conèixer les possibilitats que ofereix l’entorn digital en l’oci dels adolescents.
Reflexionar al voltant de la comunicació a través de les xarxes socials més utilitzades
Oferir pautes d’utilització per aconseguir un ús responsable.
Prevenir riscos associats a les pantalles i fomentar usos responsables i i respectuosos dels entorns digitals
Organitzat per: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers
Salut i hàbits saludables
Tecnologia i digitalització, Addiccions, Benestar emocional i salut mental
Dirigit a: Alumnat
Obert a grups de fora de Granollers: No
Selecciona quants grups faran l’activitat
Esgotat
Calendari de l'activitat: De setembre a juny
Franja horària: Matins laborables
Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula
On es desenvolupa: Dins l'aula
Durada: 1 hora
Participants per grup: Grup classe
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.