Navegant per les xarxes. Orientacions per un ús responsable (1r ESO)

Descripció

Sessió d’una hora dirigida a reflexionar al voltant de les aplicacions de caire relacional i d’oci que utilitzen els adolescents i joves a l’entorn digital. Es parlarà, especialment, de la comunicació a través de les xarxes socials i dels conflictes que se'n poden derivar.

Competències clau

Competència personal, social i d'aprendre a aprendre, Competència digital (CD)

Objectius

Conèixer les possibilitats que ofereix l’entorn digital en l’oci dels adolescents.
Reflexionar al voltant de la comunicació a través de les xarxes socials més utilitzades
Oferir pautes d’utilització per aconseguir un ús responsable.
Prevenir riscos associats a les pantalles i fomentar usos responsables i i respectuosos dels entorns digitals

Organitzat per: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers

Salut i hàbits saludables

Tecnologia i digitalització, Addiccions, Benestar emocional i salut mental

Dirigit a: Alumnat

Etapa: ESO
Tipus de recurs/activitat: taller, xerrada
Cost: Gratuït

Obert a grups de fora de Granollers: No

Selecciona quants grups faran l’activitat

Esgotat

Calendari de l'activitat: De setembre a juny

Franja horària: Matins laborables

Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula

On es desenvolupa: Dins l'aula

Durada: 1 hora

Participants per grup: Grup classe

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Navegant per les xarxes. Orientacions per un ús responsable (1r ESO)”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Cistella de la compra