Parlem d’alcohol. Reflexions i orientacions per un consum responsable (2n ESO)

Descripció

“Parlem d’alcohol” és una sessió d’una hora de durada d’una professional que explica, mitjançant dinàmiques, les característiques principals de l'alcohol, els seus efectes i les implicacions que té el seu consum.

Competències clau

Competència ciutadana

Objectius

Oferir informació sobre l’alcohol, els seus efectes i les conseqüències del seu consum.
Retardar l’edat d’inici de consum de begudes alcohòliques.
Potenciar la reflexió crítica al voltant del consum i l’abús d’alcohol.
Evitar el consum abusiu de begudes alcohòliques i, en el cas que es produeixi, suggerir estratègies per reduir danys i riscos per tal d’adoptar conductes de consum moderat.
Reforçar el posicionament dels adolescents que no beuen.

Organitzat per: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers

Salut i hàbits saludables

Addiccions

Dirigit a: Alumnat

Etapa: ESO
Tipus de recurs/activitat: xerrada
Cost: Gratuït

Obert a grups de fora de Granollers: No

Selecciona quants grups faran l’activitat

Esgotat

Calendari de l'activitat: De setembre a juny

Franja horària: Matins laborables

Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula

On es desenvolupa: Dins l'aula

Durada: 1 hora

Participants per grup: Grup classe

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Parlem d’alcohol. Reflexions i orientacions per un consum responsable (2n ESO)”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Cistella de la compra