Parlem de cànnabis. Informacions per parlar, pensar i premsar (3i i 4t ESO)

Descripció

«Parlem de cànnabis» és una sessió informativa d’una hora de durada d’una professional que explica, mitjançant dinàmiques, les característiques principals que envolten el consum de cànnabis. A més a més, s’exposen situacions de risc força lligades a la realitat dels joves, a partir de les quals es busquen solucions i respostes amb un enfocament preventiu. Es potencia la responsabilitat i la postura crítica.

Competències clau

Competència ciutadana

Objectius

Oferir informació relativa als derivats del cànnabis (marihuana i haixix).
Potenciar la reflexió crítica entorn del consum de cànnabis.
Plantejar una imatge positiva i simpàtica de l’abstinència, i potenciar-la.
Ajudar a resoldre situacions relacionades amb el tema – viscudes com a quotidianes.

Organitzat per: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers

Salut i hàbits saludables

Addiccions

Dirigit a: Alumnat

Etapa: ESO
Tipus de recurs/activitat: xerrada
Cost: Gratuït

Obert a grups de fora de Granollers: No

Selecciona quants grups faran l’activitat

Esgotat

Calendari de l'activitat: De setembre a juny

Franja horària: Matins laborables

Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula

On es desenvolupa: Dins l'aula

Durada: 1 hora

Participants per grup: Grup classe

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Parlem de cànnabis. Informacions per parlar, pensar i premsar (3i i 4t ESO)”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Cistella de la compra