
Descripció
«Parlem de cànnabis» és una sessió informativa d’una hora de durada d’una professional que explica, mitjançant dinàmiques, les característiques principals que envolten el consum de cànnabis. A més a més, s’exposen situacions de risc força lligades a la realitat dels joves, a partir de les quals es busquen solucions i respostes amb un enfocament preventiu. Es potencia la responsabilitat i la postura crítica.
Competències clau
Competència ciutadana
Objectius
Oferir informació relativa als derivats del cànnabis (marihuana i haixix).
Potenciar la reflexió crítica entorn del consum de cànnabis.
Plantejar una imatge positiva i simpàtica de l’abstinència, i potenciar-la.
Ajudar a resoldre situacions relacionades amb el tema – viscudes com a quotidianes.
Organitzat per: Servei de Salut Pública de l’Ajuntament de Granollers
Salut i hàbits saludables
Addiccions
Dirigit a: Alumnat
Obert a grups de fora de Granollers: No
Selecciona quants grups faran l’activitat
Esgotat
Calendari de l'activitat: De setembre a juny
Franja horària: Matins laborables
Lloc on es desenvolupa: Dins l'aula
On es desenvolupa: Dins l'aula
Durada: 1 hora
Participants per grup: Grup classe
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.